Marina de Meester

Directeur

Een gelukkig mens, zo wil ik mijzelf omschrijven. Gelukkig omdat ik al meer dan dertig jaar van mijn hobby mijn beroep heb kunnen maken. Want wat is het fantastisch om met zoveel verschillende persoonlijkheden te mogen werken en om onze opdrachtgevers te mogen ontzorgen van A tot Z. Heerlijk!

Daar komt bij dat ik kan terugvallen op een zeer professioneel en loyaal team, dat zowel binnen de sales als service hun sporen ruimschoots heeft verdiend. Ze zijn volledig op de hoogte met de processen per discipline en daardoor een goede gesprekspartner. Daar ben ik dan ook super trots op!

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Ons motto: Uw zorg, onze garantie! 

 

Marja Westerbeek – van der Peet

Administratief Medewerkster

Sinds september 2010 werk ik met veel plezier bij Training & Consultancy De Meester BV. Mijn werkzaamheden bestaan onder meer uit het controleren en corrigeren van teksten in het ontwikkelde trainingsmateriaal,  het aanleveren van de benodigde werkboeken voor de trainingen en het uitvoeren van mysterycalls met de verslaglegging daarvan. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het vullen van ons testcentrum met tests, toetsen en scans, het uitgeven van inlogcodes aan deelnemers om online tests en toetsen te maken alsmede de verwerking van de uitslagen daarvan.

Ronald Montfoort

VPS Implementation Manager

Ik ben al lang aan Training & Consultancy De Meester B.V. verbonden, al vanaf 2005. Eerst als trainer op diverse accounts, later als implementation manager bij Volvo Cars. Het project Volvo begon met een aantal trainingen op het gebied van lifestyle, urenverantwoording en dergelijke. In 2012 kwam daar het uitdagend project Local Distribution Center bij, een project waar de veranderende logistiek van de dealerbedrijven en de daarbij behorende processen centraal stond. In 2013 werd dit project afgerond; althans, de implementatie. De komende jaren zullen we zo af en toe nog wel eens bezig zijn met het fijn slijpen op dealerniveau. In 2014 startte het nieuwe, huidige, project; Volvo Personal Service. Een totaal nieuwe manier van werken met als een van de belangrijkste doelen de klant direct in contact te brengen met de monteur en de verantwoordelijkheid voor het klantencontact bij de monteurs neer te leggen. In dit baanbrekend project ben ik voor  Training & Consultancy De Meester B.V. werkzaam binnen zowel de Nederlandse als de Oostenrijkse markt.

Erik Stein

VPS Implementation Manager

Volvo heeft ervoor gekozen om een bezoek aan de Volvo dealer als klant “The Volvo Way” te ervaren. Zo is bijvoorbeeld bij een Volvo Personal Service dealer de Monteur (Personal Service Technician) echt verantwoordelijk voor de klant. De Personal Service Technician neemt de auto aan, heeft contact tijdens het onderhoud of uitvoeren van een eventuele reparatie en legt de factuur uit als de auto wordt opgehaald. De Personal Service Technician is immers de specialist en weet als geen ander wat uw Volvo nodig heeft. Bij het maken van de volgende afspraak kies de klant gewoon zijn “eigen” Personal Service Technician. Dat is “The Volvo Way”. Mijn taak is Volvo Personal Service bij de dealer succesvol te implementeren en ondersteunen waar nodig.

Erik Stein
jos goedknegt

Jos Goedknegt

Trainer / consultant

Ik ben Jos Goedknegt en sinds 1991 actief als trainer en interim manager en al ruim 25 jaar samenwerkend met Marina de Meester en haar team. Als trainer inspireer en motiveer ik deelnemers uit verschillende branches om actief te kijken naar hun eigen performance, zowel in klantsituaties als binnen het team waarin ze samenwerken met collega’s. Ik daag ze uit hun sterktes verder uit te bouwen middels vaardigheidstrainingen en door hen nieuwe vaardigheden aan te leren. Als coach begeleid ik leidinggevende en directies in de rol als trainer, maar ook daar waar gewenst als interim manager. Graag ga ik vanuit ons team ook met u in gesprek om te bepalen hoe we u en uw team nog sterker, slagvaardiger en succesvoller kunnen maken.